Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Výborně napsaný článek a pravdivý, kéž by takových blogerů bylo co nejvíc,moc si toho vážíme a děkujeme.R^

0 0
možnosti
PB

..... nóóó, a na finále tej párty by jim ten Abrakadabra z brněnský mešity mohl názorně předvést jak se vodpaluje vesta napěchovaná TNT !

1 0
možnosti
Foto

O41t50a87k54a89r 89S90e25k62l

28. 11. 2015 9:09

ad/ nechutně neobjektivní jedinec....:-P

Pěkně jste si vyhrál . Zejména "kníže" Vám leží v žaludku. No jo , vidláci a proletáři....

Pro mne stačí jenom promítnout si si ty perzóny , co stály na tribuně letos : MZ , Novotný , Veleba , Konvička, Černoch , ta rusofilka ve světlém kabátě...... ..... malého Mynáře jsem neviděl , ale určitě tam volakdě osciloval....

Vot elita naróda....;-D

0 4
možnosti
Foto

Ano, rozhodně karma! R^

(Btw - víte co znamená ten název TOP 09? Tím už v názvu dává předsednictvo strany všem najevo, že vysokých koryt má v Praze k dispozici jen 09 a že už jsou obsazeny!)

4 0
možnosti
LS

L28i89b19o23r 18S40y32n56e44k

28. 11. 2015 8:17

Pěkně jsem se po ránu pobavil. Díky a karma ;-D;-D

6 0
možnosti
SN

:-)....PRávě poslouchám švarnejbejka, jak si notuje s kalojdou, že budou pracovat pro dobro naší republiky, že nebudou makat !  Je to dílo ! A věřte, že spousta na rozumu omezených dá těmto dryáčníkům hlas! 

    Za totality jsem si někdy říkal, že už to horší, pokud se týká objektivity zpráv být nemůže ! Ó jak jsem se mýlil!   Zítra si to pusťte z archivu je to od 22,40 !   NA 24 !  Pro autora : Je to moc pěkné, ale rozhovor švarnejbejka to zábavností překonává!  R^R^R^R^R^

11 2
možnosti
JC

No -  děs, hrůza, něco neskutečně ...RvRvRv

7 1
možnosti
IG

hodně dobré ;-D karma R^

13 0
možnosti
FK

Vy tomu houby rozumíte!Se ŠLOH 09 na věčné časy a nikdy jinak. Raději se vzdělávejte a přečtěte si erudované blogy pana Polického, případně toto dnešní veledílo dalšího nadějného TOPkaře http://navrat.blog.idnes.cz/c/485824/top-09-jako-nadeje-obcanske-spolecnosti.html 

Stejně je mi záhadou, jak dokázali starej Hajánek s Kraďouskem provést lobotomii tak velké části populace, aniž by něco prasklo ;-D

13 0
možnosti
Foto

Ano ten blog jsem dnes četl, pobavil, ale smutně, a pan Polický - to je Topkař srdcem, duší a možná i něčím jiným :-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)