Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

R^Konečně příspěvek s nadhledem, kde již zarputile nevystupujete jako osobní ochránce velkého kormidelníka.

1 0
možnosti

No, jen abychom nedopadli jako 1938. To šlo taky o Němce, kteří se u nás usídlili.

1 0
možnosti
TT

... ty poslední dva věty... :-)R^

2 0
možnosti
OP

Dle kterési včerejší zprávy jedna německá politička prohlásila "budeme si muset zvyknout na no-go zóny". Z takových postojů je člověku do breku

5 0
možnosti
MK

R^ Už jsem psal před časem: to jediné, co nám Západní Evropa závidí, je téměř čistý prostor bez muslimů.

6 0
možnosti
TT

Závidí nám toho víc, divil by ses.

3 0
možnosti
MN

O možné budoucí imigraci Němců z islamizovaného Německa k nám jsem psala v nějaké diskuzi už loni v létě a tehdy jsem byla sama sebou pobavená, jakou sarkastickou nadsázku dokážu vymyslet.

Dnes už je to reálnější víc, než to vypadá a já teď už mám spíš hrůzu z toho, jaké sarkastické nadsázky vymýšlím dnes. Já ale o to vůbec nestojím, abych měla jednou pravdu...

6 0
možnosti
PZ

takových nás bylo víc už dávno, mimochodem četl jsem kdesi, že emigrace zejména mladých VŠ vzdělaných žen ze Švédska je už prej realitou

1 0
možnosti
IV

Tedy, nechci být škarohlíd, ale s Němci už jednou problém byl, taky proto jsme se jich po válce zbavovali. Hned by samozřejmě asi nenastal, ale za pár set let....

0 0
možnosti
VJ

Andělku bysme jim tam nechali, že?

6 0
možnosti
MN

Tak k nám jedině jako voskovou figurinu (popřípadě s knotem na hlavě...)

2 0
možnosti
VM

pokud se budou chtít integrovat, naučí se česky a nebudou kumulováni v jedné oblasti jako byly Sudety tak ok

6 1
možnosti
MT

Presne tak jak to delali uprchlici z Vychodniho bloku. Rozprskli se po celem svete, tvrde pracovali a totalne asimilovali. A to chce nekdo srovnavat tyto s uprchliky z Afriky a blizkeho vychodu...

4 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)