Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste z Mohelnice?

Máte recht, ta v posledních letech prokoukla.

Hodně nezvyklé je zasvěcení kostela, rád bych věděl, co je k tomu vedlo.

0 0
možnosti
Foto

Z Mohelnice nejsem,ale pocházím z nedaleka, ale na náměstí jsem se dostal až nyní, co bydlím v Brně :-)

0 0
možnosti

J14i71ř34í 28P83l73í72v93a

17. 2. 2016 10:48

Díky za popisky. Jednou jsem tam byl v muzeu - a bylo to zajímavé. Jinak tam jezdím nakupovat - jsou v tom městečku 4 supermarkety.

1 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem Mohelnicí jenom projížděl. Poprvé v r. 72, ale to pak uhnuli směrem na Mírov. Musím se zastavit.

1 0
možnosti
Foto

Ano, stojí to za zastávku a moc času neztratíte, ten historický střed není zas tak velký ;-)

0 0
možnosti
Foto

Lubomíre, jezdím kolem často, ale uvnitř jsem neškobrtal. A tak děkuji nejen za fotečky, ale i za námět.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky a určitě tam někdy zaškobrtněte R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Mohelnici mám ze Svitav za rohem přes kopec:-)

1 0
možnosti
Foto

Já to měl do Mohelnice vždy po rovině kousek a nikdy jsem tam nebyl, až nyní, kdy to mám za více kopci :-) Svitavy, tam jsem také nebyl, díky za námět R^

0 0
možnosti

R46o44m83a29n 42M65á28c65a

16. 2. 2016 22:06

paradni fotky... karma za ne... cim to fotite?

1 0
možnosti
Foto

Díky Romane. Nejsem profesionální fotograf, fotím obyčejným digitálem, ale když je hezké světlo, jde to samo. Když není, tak si člověk musí vypomoci nějakým efektem, což jde na některé fotce poznat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem z Olomouce, ale v Mohelnici jsem nikdy nebyl... díky za článek.

1 0
možnosti
Foto

Díky také. Nic si z toho nedělejte, já to měl do Mohelnice blíže jak Vy a podíval jsem se do ní, až v sobotu, kdy to mám mnohem dále :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, ráda jsem se prošla městem i trochu jinak. Je to kousek od nás a znám jen náměstí a přilehlou část. Ovšem nejlépe Brusův šenk, kam pravidelně jezdíme na tvarůžky;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, vidíte a já ten Brusův dům ani nevyfotil. Ano, tvarůžky jsou i má slabost :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)