Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Minimálně před každými volbami jsou všechny strany populistické, ale z většiny z nich se mezi volbama stanou strany ignorantské. To je jediný rozdíl.

9 0
možnosti
KB

K67a44r77e82l 86B95o77k

14. 3. 2016 20:58

Myslím, že Váš názor je příliš primitivní.

1 17
možnosti
JM

Zřejmě jste chtěl napsat "populistický". ;-)

7 0
možnosti
JN

J98i30ř60í 78N61o53s61e83k

14. 3. 2016 20:19

R^ Karma.

ukažte mi někoho, kdo tak či onak není populista.

8 0
možnosti
ZH

Máte pravdu v tom, že všechny strany jsou nějakým způsobem populistické. Potom je ale AfD populistická na druhou, a tím se vymyká standartu. AfD nemá nic než uprchlíky, o čemž svědčí loňský výrok Gauleitera, že " uprchlíci jsou pro nás požehnáním ". Ještě by mohl někdo zapálit Bundestág, a načůrá si blahem do kalhot. :-)

4 22
možnosti
JM

Zkuste si projít jejich stránky...

4 1
možnosti
JM

Jen tak pro zajímavost: Syn mého kamaráda je v současné době zahraničním komentátorem ČRO 1 Radiožurnál. Kamarád je z něho na prášky, nedá se s ním prý normálně bavit, jede si svoji naučenou linii, jiný názor neuznává. Zpočátku měl radost, že se syn dostal na dobré místo, dnes je "rozpačitý".

Z toho usuzuji, že média, zvláště veřejnoprávní, mají zhoubný vliv na každého, ať je jejich součástí, nebo objektem jejich manipulace.

21 1
možnosti
JM

A vám karma, málem jsem zapomněl.;-)

4 1
možnosti
TJ

Ještě pár let nazad ale byla Anděla docela normální. Po Fukušimě jsem zaznamenal její první výpadky racionality, ale co předvádí teď je neuvěřitelné.

Ovšem s tím smírem a radikalismem měla tenkrát pravdu. Bohužel, už toho nakecala a pak "zapomněla" spoustu. Zrovna tohle se ale Německu připomene tak nějak samo.

16 0
možnosti
LN

...studoval jsem na slovači....ještě v době kdy zahájení slovenského národného povstania byl skoro národní svátek...a i potkal jsem v hospodě dosti upraveného staršího človíčka...kterej vyprávěl o partyzánech...." a co vy...byl jste partyzán?" zeptala jsem se..."VŠECI SME BOLI!" ...sdělil mi opilec...

....tohle mi přiipadá podobné....za ro kse se vás někdo zepatá na ulici...." a co vy.... jste také popuplista?"....co mi zby de než odpovědět...než..."VŠICI SME POPULISTI!"....

:-/;-D:-(:-/;-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)