Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podotýkám, že nejstarším městem (z institucionálního hlediska) v Česku není moravský Uničov, ale slezský Bruntál – Uničov byl lokován právě podle jeho vzoru, jak se o tom ta listina pro Uničov výslovně zmiňuje.

Nadpis tohoto blogu (resp. adjektivum "první") tedy není správný, ale to nic neubírá na jeho zajímavosti a pěkných fotkách. Je to taková pěkná turistická pozvánka... :-) Díky!

0 0
možnosti
Foto

nechci se hádat, ale o tom, že Uničov bylo první královské město je psáno i ve středoškolských učebnicích dějepisu, ale nejsem odborník ;-)

0 0
možnosti
Foto

V šatlavě jsem byl...teda ne zavřenej, ale na prohlídce :-)

1 0
možnosti
Foto

To Vám závidím, o víkendu měli bohužel z provozních důvodů zavřeno, ale aspoň je důvod se tam vrátit ;-);-)

0 0
možnosti

No vida co se člověk nedozví. Děkuji za procházku.:-):-)

1 0
možnosti

Nádherná radnice .-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Pravda, také mě uchvátila ;-)

0 0
možnosti

Uničov moc dobře znám, co já tam všechno zažila!

Děkuji, pane Kvapile, za pěkné vzpomínky, už jsem tam dlouho nebyla.

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, já tam byl prvně, ale věřím Vám, jistě je to kouzelné město :-)

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Lubomíre, zbývá jen dodat poděkování za přiblížení tohoto města.R^

1 0
možnosti
Foto

já děkuji za prohlídku :-)

1 0
možnosti

Vy jste z Uničova? Tak to Vás nemám daleko... R^

0 0
možnosti
Foto

Nene, z Uničova nejsem :-) Jsem kousek od Zábřeha na Moravě, ale momentálně bydlím v Brně :-)

0 0
možnosti
Foto

....ďakujem pán Kvapil. Konečne zmysluplný blog, ktorý vedie k poznaniu, informáciám a obohateniu peknom. Som rád, že sa nájde ďalší človek, ktorý si nepotrebuje vylizovať svoje mindráky pseudopolitickými žvástami rádoby politológa. V Uničove som ešte nebol, ale na základe Vášho blogu sa tam určite vyberiem. Veľa slnka....R^

1 0
možnosti
Foto

Já také děkuji, ale u mě by spíše platilo i to druhé, jelikož se rád politikou zabývám, ale ty výlety jsou důležitější pro mě :-) A musím uznat, že vytvořit fotoblog mi zabere více práce jak můj politický text. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za prohlídku :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS