Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZR

Že to potřebovalo odvahu???

0 0
možnosti
JH

...a ještě k tomu je autor ffftipnej!!!!!!;-O;-O;-O

0 0
možnosti
PK

P72a77v85e89l 38K17u10l68a

12. 4. 2016 6:38

Ještě jste zapomněl na tohle: " No tak řekněme paní Dusilová, je to milá holka, všechno, no ale ona už 3 roky po sobě bere 600 tisíc každý rok.";-D

2 4
možnosti

A co třeba tohle: "Máme ekonomický plán...;-D Budou vás strašit nezaměstnaností - to jsou jen lži a falešná propaganda..."8-o

No nic, první (vámi uváděné výroky) se pouze neuměl vyjadřovat a druhý byl buďto naivní snílek, nebo neskutečně vypočítavý člověk.

Jinak mám rád písně skupiny Lucie, byl jsem dokonce v lednu 1990 na jednom z jejich prvních koncertů po "plyšáku" v divadle v Mariánských Lázních, ale trochu mě zaráží, proč David Koller nevydával podobná prohlášení před rokem 1989;-)

11 0
možnosti
PK

P37a34v79e25l 89K34u18l62a

12. 4. 2016 6:23

Ještě pár let, a možná k tomu odvaha skutečně bude potřeba. Ale v té době vy už tady nejspíš psát nebudete a budete zastávat nějaký významnou funkci. Třeba hradního mluvčího :-\

1 7
možnosti
PB

... žišikriste,- už to neškrábejte, - popík mírně šmrnclej alternativou ale ináč vobyčejný rolničky - to je úděl kašparů ! ,- ..... nepodstatné, nic to neřeší !

4 0
možnosti
Foto

Šla jsem už spát a říkám si, kouknu co je nového.. a toto téma mi již přišlo jako obehrané klišé - ale nedalo mi to a rozklikla jsem.. A milý autore, nadobro jste mě probudil a odrovnal - tohle nemá chybu, takhle úžasně popsanou blbost a slepičí syndrom těch konkrétních lidí, co se v TV znemožnili před celým národem, to jsem dlouho nečetla ;-D;-D Odvedl jste dobrou práci, a i když mě Tereza smaže - mně to za to stojí, vyjádřit si svůj názor. To snad totiž ani není možné, aby normální člověk měl takové vlezdoprdelkovské názory, jako nám to bylo převedeno. A Vy jste to napsal tak, že vás, na rozdíl ode mě - Tereza nesmaže - a mě to dělá úsměv před spaním ;-D Jestli do teď někdo pochyboval, že to jsou vychcaní debilové, tak teď jste to rozštípnul - teď již je to jasné i méně chápavým - například i mé maličkosti. A omlouvám se adminům, nasbírala jsem si íčka, abych moha mít na chvíli svůj vlastní názor a stojí mi to za to.. takové debily viděti - to je fakt síla..... R^R^

22 1
možnosti
Foto

Bravo a díky. Tihle lidé nic neriskují. Jen se vezou s establišmentem. A ještě mají tu drzost pokládat se za odvážné rebely. Ať jdou do...mů. ;-)

16 2
možnosti
Foto

Proč chcete lidem dávat právo, které mají i bez vašeho daru? 8-o

4 2
možnosti
Foto

já jim někde něco dávám ? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)