Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

za nově objevené děkuju, moc hezký fotoblog, kterým lákáte k prozkoumání;-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nějaký rok jsem tam prožila a dnes koukám kolik mi toho uniklo. Bylo to v době, kdy moje oči hledaly spíše nějakého šikovného hocha a při procházce v přírodě byly zaslepeny láskou.

Váš příspěvek je pro mě dobrá motivace k výletu na stará místa, kde budu objevovat to, co mi zůstalo utajeno.

Mládí má jiné priority, hledá nové výzvy a hlavně lásku, ale tu živou, kterou dává nebo bere. Je to moc důležité, protože ve stáří žijete hlavně ze vzpomínek na tato dobrodružství a jako nadstandart si přidáte tu krásu, kterou nám ukazuje příroda a kterou teď nerušeně můžete pozorovat.V

1 0
možnosti
Foto

tak to mám podobné, já si také začal všímat toho okolí poměrně později :-) díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Je to moc pěkný kraj, budu tam muset po létech zase zavítat. Děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

já také děkuji za zájem :-)

0 0
možnosti
Foto

Jako Lubomíre, mohu jen konstatovat, že tam jsem nebyl a o to více jsem se kochal. Já vím, že ta karma je v podstatě o ničem, ale je to jediné co mohu dát. Jo a Lobo taky děkuji, jsou to krásná místa. R^

1 0
možnosti
Foto

i karma potěší, stejně jako návštěva a zájem :-)

0 0
možnosti
Foto

V Jimramově jsem byla, je to pěkné město, ale i to jeho okolí je velmi zajímavé... Chtěla bych se tam někdy podívat. Díky za fotografie i za informace o nich. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pro mě nové a velmi zajímavé.

1 0
možnosti

Tam to znám, je to kousek od nás, a také jezdíváme do Nového Jimramova. Pěkné, srdeční!!!

2 0
možnosti
Foto

Ano přes Nový Jimramov jsem šli ke Štarkovu. Je to taková pěkná chatařská vesnička :-)

0 0
možnosti
Foto

H11a59n43a 26V81l45k77o25v23á

22. 4. 2016 12:15

Mám Vysočinu ráda. Mé srdce je sice mírně jinde (Svratka a okolí), když si ale chci do Svratky udělat hezkou cestu z Brna, vezmu to přes Jimramov. Má tchýně vždycky upozorní, když projíždíme kolem stráně, na níž žili Karafiátovi Broučci...

A taky mají v Jimramově nenáročnou sjezdovku, vhodnou pro děti...A skvělý správce pan Chlubna:-)

1 0
možnosti
Foto

Já si také Vysočinu oblíbil a ke Svratce se také ještě podívám i jinde, doufám. Děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Jimramov mě učaroval. Navštívili jsme ho loni, ale nestihli tolik, co vy. Krásné, kouzelné městečko a okolíR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím a díky za návštěvu :-)

1 0
možnosti
Foto

Dík za krásné fotky, na Štarkov a Prosičku jsme chodili, sotva jsme na to měli dost dlouhé nohy. Ale už je to půl století, nějak to uteklo.

Ta skála se jmenuje Kabačka, aspoň jsme jí tak vždycky říkali a na mapy.cz je taky uvedená bez L.

0 0
možnosti
Foto

jejda, díky za upozornění, ihned opravím :-) je pravda, že ten výstup našim nohám moc nevoněl :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS