Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Objektivita ČT se mi opravdu poslední dobou nezdá. Připadá mi to, že jim to moc nejde a že jsou pod vlivem, že by Babiše??

0 0
možnosti
MS

Už jsem si myslel, že došlo k exhumaci pana Havránka a on to převzal štafetu pan Kvapil. :-P

0 0
možnosti
Foto

nepřevzal, on se vrátí, k Vaší radosti :-)

1 0
možnosti
AK

a dalsi karma pochopitelne ode mneR^

3 0
možnosti
JR

J11a39n 11R48á20ž

29. 4. 2016 17:48

Bylo by mi naprosto jedno, kam se loď ČT trmácí, kdyby mne stát nenutil si kupovat pravidelně na tuto loď předražené lístky.

Je to stejné, jako by mne stát nutil koupit letenku na linku i když vím, že letadlo na této lince řídí vždy opilý pilot.

5 0
možnosti
MM

Tímto stylem psal i pan Havránek a kde je ten bojovník? Naštěstí ČT existuje dál i když vím, že vstanou noví bojovníci.

4 7
možnosti
Foto

Já vstávám celkem pravidelně, ale místo boje se nacpu ovešnou kaší :-)

6 0
možnosti
MM

Jasně, ta demonstrace vloni na Albertově, s pódiem, nad kterým byl obrovský nápis ať žije Zeman, byla přeci přesně v duchu oslav 17.listopadu. To musí každý takhle chápat! ;-D

3 10
možnosti
Foto

stejně jako hod štanglí salámu, nebo chleba s vajíčkem :-) chápu to :-)

0 0
možnosti
PK

P12a42v70e59l 66K50r54á37l

29. 4. 2016 10:57

Čí objektivita se blíží k útesům netřeba hledat,ta autorova

3 7
možnosti
Foto

objevil jste ameriku, gratuluji a zkuste si po ovacích přečíst popisek pod mou profilovou fotografií:-) Víte, nejsem naivní ani pokrytec :-)

1 0
možnosti
JH

Vím, že reagovat na vás je ztráta času!! Ovšem Kraus měl ve svém pořadu D. Drtinovou ta popisovala přesně a doložitelně, proč před dvěma roky odešla z ČT. A Kraus to měl i zdokumentované. Ta parta rovných novinářů odešla na protest proti proruským a pročínským tendencím, které v ČT převládly. No a vládnou tam dál...;-O Jenomže lidé jako vy pravdu nepotřebují;-O;-O;-O!!

5 9
možnosti
Foto

jak to souvisí s těma dvěma případy, co jsem uvedl ? :-)

9 2
možnosti
BH

... jen na upřesnění - ta kostka, kterou mladík uklízel, chvíli před tím přilétla z davu na druhé straně, a neškodně se odrazila od nohy jednoho z "fašistů" - ten si toho ani nevšiml... podle rychlosti letu a trajektorie se dá soudit, že vážila tak 10-20 deka...

... tady se patrně aplikovala jedna Cimrmanova divadelní zásada: na pódiu nejez, jídlo je gumové...

9 0
možnosti
Foto

R^ Jde o stále stejné, velmi osvědčené metody. A to o metodu gramofonové desky. A druhou, o ,,náznak, že..." Např. JAKO Z JEDNOHO STARÉHO ITAL FILMU: ,,Rozšířím vo tobě, že si pederast. Já vím, že nejsi. Ale chytnou se toho media, a znáš lidi, ne?";-) Inu, tak to chodí:-/

6 2
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)