Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i39ř66í 40S63t61r27ž55í92n60e70k 3845398366109

Mám pocit, že vaše slohové cvičení bylo zbytečně dlouhé a namáhavé, stačilo přece napsat "věřím guru Milošovi za všech okolností" a výsledek by byl stejný. Do konspirací jste se pak zbytečně sám zamotal. :-)

+3/−1
29.10.2016 21:25

R65o48s60t71i93s74l40a36v 50C36a47h46a 8705711470352

Vik a Nedoma, placeni minusari? Jdou podle jmen, nebo si ctou, co minusuji?

0/0
27.10.2016 13:06

P57e93t96r 33K55a74r86a87f64i77á15t 3970917686290

Nevím co tu řešíte, ale podle všeho dostal Zeman befehl z Číny, že Bradyho nesmí vyznamenat proto, že se jeho synovec sešel s dalajlámou. Čínští komouši ho mají rádi jak osinu v řiti a proto je jakýkoliv kontakt s ním nežádoucí. No a náš pejsek jen zavrtěl ocáskem a splnil příkaz s vidinou nějakých prebend po své podivné milce točící se okolo "čínských investic" - Tvrdík, Mynář bez bezpečnostní prověrky atd. To že se náš p. prezident chová poněkud nestandardně naznačují minimálně 2 události z nedávné doby.

1. Pohřeb prezidenta Kiska. Čas byl dán, normálně by člověk očekával, že vzhldeme k významu takové návštěvy samozřejmě pojede včas. Když to nestihne, tak Ovčí Mluvčáček začne vykládat lži o tom, že za to můžou letoví dispečeři. Pak se ovšem ukáže, že letadlo s prezidentem rolovalo na dráhu kolem třičtvrtě na jedenáct a on tam měl být v jedenáct. Při všech přednostech, které prezidentské letadlo má, bych očekával, že odletí nejpozději v 9:30, aby se tam dostal včas. Přijít včas na pohřeb či svatbu je slušností, kterou dodržuje drtivá většina normálních lidí. Prezident zřejmě nemusí, protože Mluvčáček nakonec řekne, že neměl nic důležitého, co by ho zdrželo. Takže na to hodil bobana a nevstal.

2. Pohřeb Perese. Na pohřeb Perese, jednoho z nejvýznamnějších státníků 20. století, přiletí dva prezidenti z USA, x dalších atd. a náš p. prezident si místo toho válí šunky na jakémsi pochybném fóru placeném kremelským šíbrem Jakuninem na Rhodu. Ano, je lepší ležet na pláži, než se být na pohřbu. Je to ale trapné. To by neměl dělat prezident země, která se bije v prsa, že je přítelem a spojencem Izraele.

Já jsem pro jediné řešení - návrat ke konstituční monarchii, určitě by se mezi potomky české šlechty našel král či našla královna, kteří by byli morálně na výši, nezávislí na úplatcích a s potřebnými styky v rámci Evropy. Následně by odpadla šaškárna s tím, zda volit toho či onoho s rizikem, že se zase šáhne vedle. Kupodivu, konstituční monarchie bývají stabilnější.

+5/−4
27.10.2016 12:04

M47i84l22a57n 48Š75e24l13i51g33a 7121264143263

Zapominate na jednu vec - na jedne strane "konfliktu" stoji usvedceny mnohonasobny lhar. A ostatne i nekolikrat lhali v ramci teto udalosti.

+5/−3
27.10.2016 10:53

M25i55l82a55n 35V23i89k 1427135543903

Herman už lhal mnohonásobně?

+4/−4
27.10.2016 11:18

M60a71r16i26á69n 42B44é80r16e98š 1612582246974

Inteligentní odpověď přesně ve stylu Zemanových příznivců.

+4/−2
27.10.2016 12:00

F58r42a90n54t10i53š58e82k 70C49h32m31e52l65a55ř 6388140

Správně, jeho působení ve funkci šéfa ÚDVTR je jedna nepřetržitá dlouhá lež.

Co bychom taky chtěli po černořitním flanďákovi, ten má přece lež a manipulaci s fakty v popisu své práce ;-D;-D;-D

+2/0
27.10.2016 13:29

O80n67d66r87a 14B17a86r81t90o67š 9443972261627

Zajímavý postřech od MUDr. M. Macka "Kdyby si novináři dali práci, jistě by záhy objevili (tak jako já) následující text http://www.international.gc.ca/protocol-protocole/policies-politiques/honours_decorations_policies-politiques_medailles.aspx?lang=eng A zjistili by, že o přijetí státního vyznamenání kanadským občanem (a tím je Jiří Brady podle vlastních slov od roku 1967) od cizího státu musí rozhodnout kanadská vláda. Oficiální žádost se musí podat na kanadské ambasádě v té které zemi. Celá ta procedura pak jistě netrvá pár dnů a musí se tedy dělat s patřičným předstihem. A teď mi vysvětlete, jak to ten Zeman udělal, že po přijetí dalajlámy Hermanem 18. 10., tedy 10 dnů před udílením vyznamenání, se rozhodl Jiřímu Bradymu řád neudělit, neviditelně stáhl žádost (která na kanadskou ambasádu nikdy nedorazila) a zahladil všechny stopy. Není nejvyšší čas začít klást ministru Hermanovi spoustu velmi nepříjemných otázek? " R^EU;-D

+10/−4
27.10.2016 9:40

R96o68s57t75i80s98l87a13v 10C42a77h10a 8665931470882

To je sice relevantni poznamka, pak byste se mel ale take ptat, proc Forej Bradymu volal. A pokud nevolal, proc to Forejt nevyvraci, ale mlci s tim, ze to 28.10. nebude k vyznamenanym nic sdelovat, pricemz uz ale Sobotka potvrdil, ze Brady vyznamenani dostat nema?

+2/−2
27.10.2016 11:42

S77t35a76n94i79s90l57a20v 54S34t13u72p19k84a 6231835535850

Až na to, že to vůbec nerozporuje telefonát Forejta, jež oznamuje Bradyovým udělení vyznamenání a dohodnutí podrobností v Praze. Taktéž je otázkou, zda-li vůbec kancelář tuto doložku znala a musí se jí řídit. Nic z toho nerozporuje telefonát Bradyovým

+1/0
27.10.2016 16:34

S34t62a94n89i73s39l26a77v 66S33t19u13p50k92a 6431115895190

Proč ji tedy sama kancelář nepoužila jako argument a Forejt telefonát nepopřel a musel to dohledat někdo jiný? Nemá to žádnou vypovídací hodnotu o telefonátu, kdy Forejt oznamuje udělení vyznamenání Bradymu.

0/0
27.10.2016 16:38

S30t31a82n15i21s47l31a55v 95S24t93u24p29k92a 6551805685840

Proč s tím Forejt, přichází až teprve do DVTV.

0/0
27.10.2016 17:07

R93o87s60t47i77s12l33a33v 10C50a83h19a 8385171940132

Media se v tomto pripade vozi jen po nekom, kdo ma neustale potrebu lhat a mlzit.

+1/−3
27.10.2016 9:22

R63o32s12t29i50s56l68a28v 42C11a83h51a 8145251560682

aaaa, minus od strejdy Vika :) ale za co? Neni prokazano a soudem i uznano, ze Zeman lhal?

+2/−2
27.10.2016 11:43

P34e58t16r 12M58a81l53ý 9800800874463

No, hlavně jste nezmínil jeden důležitý faktor. Hradu a jeho lží, pletich a arogantní malosti už má spousta lidí prostě plné zuby. A tohle byla poslední kapka. Nemá cenu uvažovat o hlubokých souvislostech atd. Také úvahy o tom, co vás děsí, jsou sice zajímavé, ale už jaksi navíc. Na oplátku vám sdělím, co děsí mě. A to je stále neuvěřitelně vysoká podpora stávajícího prezidenta. Takhle skutečnou osobnost nevybereme asi nikdy.

+4/−6
27.10.2016 8:45

S79t70a85n85i85s29l25a39v 33S77t48u43p46k28a 6421155765270

Kolik lidí ho obdivuje a jak víte, že o něm nikdy neslyšeli a jakou to má vypovídací hodnotu o bodech níže? Proč se ozvali na podporu Bradyho až nyní, je dáno přirozeně tím, co tomu předcházelo, viz. body níže. Je vůbec třeba, aby Bradyho někdo předem obdivoval k tomu, aby Vaše teorie fundovala a body níže nebyly tedy irelevantní? Ne není. To, že se o Bradym nyní více ví a lidé nyní mají potřebu se s ikonou ztotožnit, aniž by ji dříve znali, byť třeba na protest vůči hradu a deklaraci, něco mění na bodech níže? Nemění. I kdyby Bradyho a jeho práci neznalo moc lidí, neznamená to, že hrad nemá potřebu činit kroky poslušné Číně a v tomto zájmu jednat. Jedná se tak pouze o klamy odvádějící pozornost. Takže zkuste tyto body rozporovat jinak než klamy odvádějícími pozornost.

1) Brady byl navržen již třikrát, ale volali mu až letos

2) Brady, Bradyová: Pan Forejt mi 12.10 telefonicky vysvětlil, kolik lidí se mnou může na ceremoniál přijít, a že další detaily projednáme, až se objevím v Praze (číslo je v záznamu telefonu)

3) 18.10. Herman se setkává s dalajlámou

4) Zeman, Sobotka, Hamáček, Štěch deklarují poslušnost Číně

5) Herman obdrží SMS z KPR o odložení vyznamenání

6) Forejt: Někteří lidé, když se dostanou do návrhu Senátu či Sněmovny na vyznamenání, mají pocit, že poctu skutečně získají.

7) Ovčáček: Vyznamenání nemohou dostat všichni. Pan Brady nedostal písemné oznámení.

8) Hůlka potvrzuje, že mu udělení medaile oznámili také telefonicky.

Závěr: Detaily projednáme, až z Kanady přiletíte do Prahy, ale je to jen pouze Váš pocit a musel byste to dostat písemně.

+7/−10
26.10.2016 21:35

M81i28c84h93a24l 84K79o11n92o54p81a 8783315470623

Když už jsme u těch bodů, tak bod 2) dokažte nebo uveďte nějaké relevantní indicie. Klidně to mohl poplést i sám Forejt, popř. někdo jiný - vyloučit se to nedá!

Nezlobte se na mne, ale opravdu nejsem ochoten věřit tomu, že všichni (nebo spíše většina z nich), co tak halasně vytrubujou svou znechucenost SKUTEČNĚ ví, jak se celá věc doopravdy udála. Jak se to událo mezi Danielem Hermanem a Milošem Zemanem nevíte ani Vy ani já, a snad kromě nich 2 samotných asi vůbec nikdo další. Jenomže na tom byla právě celá kauza postavena - že MZ to vyznamenání nějakým způsobem podmiňoval.

Mějte pěkný den :-)

+8/−1
26.10.2016 22:14

S20t87a56n56i25s97l32a88v 85S33t90u84p24k69a 6821255765750

Jako indicie slouží video z letiště, kde paní Bradyová hovoří věcně k telefonátu pana Forejta.

Samozřejmě můžete tvrdit, že to popletl Forejt a podal zavádějící informace, jež si Bradyovi vysvětlili jinak, ale v tom případě byste to měl doložit či pan Forejt se k tomu doznat.

Pan Forejt však uvedl, že nikomu nic neoznamoval a dále se k telefonátu více nevyjadřoval či na kameru médií vyhýbavě.

Pan Forejt však uvádí mnoho věcí. Třeba, že po telefonu nesděluje, jaké vyznamenání dostanou, přesto Vladimír Mišík tvrdí, že mu Forejt volal v roce 2013, že mu pan prezident udělí vyznamenání Za zásluhy.

Ostatně Hůlka potvrdil podobný telefon.

Proč by to mělo býti tedy u pana Bradyho jinak?

+2/−3
26.10.2016 22:26

S62t98a68n61i85s55l10a15v 84S35t69u56p54k55a 6111805365400

9) Vladimír Mišík tvrdí, že mu Forejt volal v roce 2013, že mu pan prezident udělí vyznamenání za zásluhy.

Proč by to mělo být u Bradiových jinak?

Objevuje se "důkaz", opět kde jinde než na parlamentních listech, že ve stanovách ministerstva zahraničí se mluví o povinnosti oznámit udělení vyznamenání nejdříve tamním institucím.

To, že má něco ministerstvo zahraničí ve stanovách, nedokazuje, že by Forejt Bradiovým udělení neoznámil.

Z textu nevyplývá žádná povinnost vůči českým institucím nebo panu Bradymu.

I kdyby to tak nebylo, neplyne z toho, že Forejt nemohl telefonicky Bradiovým udělení oznámit.

+1/−1
27.10.2016 0:49

J84i57ř61í 29V58o39n97d70r33á10č65e41k 5206384150124

Když už jste se tak pěkně rozepsal, tak nám ještě povězte, co Herman provedl před rokem a před dvěma, že Zeman Bradyho nevyznamenal ani tehdy. A co před destei, že to nikoho nenapadlo ani za Klause.

+7/−1
27.10.2016 6:40

S68t47a93n58i12s10l55a20v 22S95t28u38p77k44a 6821435425510

To, že Bradymu nebylo uděleno v minulých letech vyznamenání, nemá vypovídací hodnotu o tom, že nyní Forejt Bradyovým nevolal, že vyznamenání dostanou a podrobnosti dohodnou v Praze. Naopak, proč by jim najednou volal? Že jej Brady znovu nedostane?

To, oč tu tedy jde je, zda-li opravdu čínské zájmy, kdy Hamáček, Štěch, Zeman a Sobotka deklarovali poslušnost Číně, ovlivnili následné rozhodnutí o udělení vyznamenání a to bych pokládal za selhání vrcholných politiků a svobody v zemi, kdy Čína rozhoduje o našich vnitřních záležitostech.

Pokud tedy někdo tvrdí, že se tak u Bradiových nestalo, musí rozporovat výpověď Bradiových a tedy je buď obvinit ze lži a nebo, že Forejta pochopili jinak, na což je ale jejich výpověď příliš konkrétní.

+2/−3
27.10.2016 7:24

S40t28a24n42i49s39l62a25v 32S10t48u53p24k40a 6511525865620

Bradyových atd.*

0/−2
27.10.2016 7:29

M85i77c37h83a11l 51K17o62n20o69p91a 8883265320973

Pozor, já netvrdím, že to popletl Forejt (nebo kdokoliv jiný), pouze to zmiňuji jako MOŽNOST, nikoliv pravdu. Klidně jim mohl Forejt zavolat a klidně se dopustit omylu (mě by spíš zajímalo, na čí pokyn zavolal nebo z čeho konkrétně vycházel).

Pro mě je celkem zásadní to, že nebylo kontaktováno české velvyslanectví v Kanadě - to je prostě fakt. To ostatně píšete výše také.

V tom článku na PL se píše toto:

"Kanada má do detailů propracovaná pravidla pro udělování vyznamenání, řádů nebo medailí jiného státu vlastním občanům. Tyto podmínky doslova obsahují, že s udělením vyznamenání musí vláda Kanady vyjádřit souhlas."

Dále pak:

"Žádost o souhlas s udělením vyznamenání má být kanadské vládě doručen prostřednictvím diplomatické mise daného státu v Kanadě. V případě Jiřího Bradyho by muselo české velvyslanectví v Ottawě oficiálně požádat tamní vládu, aby Brady mohl české státní vyznamenání převzít. Jenže česká ambasáda pro letošní rok nic takového nevyřizovala, z čehož plyne, že Hrad nikdy o takový souhlas nežádal."

(zdroj: http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Konec-hry-S-medaili-pro-Hermanova-stryce-je-to-jinak-nez-se-pise-Prinasime-zcela-nove-informace-460100)

Ale já osobně nevím, zda je to skutečně s těmi pravidly v praxi tak, jak se píše v tom článku. Třeba se to dá nějak obejít, ale v tom případě mi není jasné, proč by se o to někdo pokoušel.

+1/0
27.10.2016 11:38

S67t97a85n86i35s97l63a94v 86S77t55u70p68k80a 6861855355570

Ne, Vy to pořád nechápete. Nic z toho nemá vypovídací hodnotu. Je úplně šumafuk, zda-li něco takového existuje, telefonát to pořád nijak nerozporuje a nevyjímá to, že Brady měl dostat vyznamenání a Forejt to Bradiovým zavolal.

Jedná se o logický klam odvádějící pozornost a nemá absolutně žádnou vypovídací hodnotu o tom, že Bradyovým nebylo oznámeno panem Forejtem udělení vyznamenání.

Musel byste rozporovat Bradyovi a telefonát kanceláře.

0/0
27.10.2016 16:18

S30t56a64n24i55s26l72a35v 86S29t91u32p43k83a 6261555565420

Viz. výše: Taktéž je otázkou, zda-li vůbec kancelář tuto doložku znala a musí se jí řídit. Proč ji tedy sama kancelář nepoužila jako argument a Forejt telefonát nepopřel a musel to dohledat někdo jiný? Nemá to žádnou vypovídací hodnotu o telefonátu, kdy Forejt oznamuje udělení vyznamenání Bradymu.

0/0
27.10.2016 16:48

S65t64a60n64i32s81l50a16v 55S79t47u80p32k82a 6661405955740

Forejt, s tím přichází teprve až do DVTV.

0/0
27.10.2016 17:07

R42o53s51t69i23s10l20a44v 13C63a44h71a 8535231340542

A proc o tom tedy Forejt na tiskovce nepromluvil a misto toho porad dokola mlel o tom, ze o tom nebude mluvit?

+1/−3
27.10.2016 9:24

M30i69c96h64a33l 82K73o49n69o91p87a 8163955190653

Viděl jsem video (pardon, už nevím kde), kde se Forejta přímo ptá jakýsi mladý novinář, jestli Bradymu zavolal. Forejt odpověděl něco v tom smyslu, že mu jeho práce neumožňuje o tom mluvit před udělením vyznamenání. Jestli je to pravda, nevím (jeho zákonné povinnosti jsem nestudoval), ale přijde mi to jako logické zdůvodnění.

+3/0
27.10.2016 11:17

R12o87s51t22i13s90l95a50v 59C53a86h78a 8855701830362

Ve standardnim pripade je to logicke. Ale toto standardni pripad neni. Stejne uz kazdy vi, ze vyznamenani dostat nema, uz bylo davno oznameno, ze na seznamu, ktery kontrasignoval premier nebyl (a Forejt se vymlouva, ze (ne)vyznamenani nekoho se zverejnuje az 28.10.).

0/−1
27.10.2016 11:29

M34i55c77h61a95l 43K40o50n58o78p11a 8983315220143

Mě to hlavně přijde celé dost zamotané. Jeden z posledních faktů, o co se lze opřít je to, že nebylo kontaktováno české velvyslanectví v Kanadě. Výše o tom psal pan Ondra Bartoš.

0/0
27.10.2016 11:47

M48i92c97h42a83l 12K10o31n62o34p28a 8463215460143

Mimochodem, jestli jsou ta pravidla taková, že premiér to může sdělit zatímco Forejt nikoliv, tak mi to připadá tedy hodně zvláštní. Pokud to ani premiér dle pravidel sdělit nemůže a přesto to udělal, je to jeho pochybení proti pravidlům.

0/0
27.10.2016 11:52

R87o78s85t65i62s59l27a56v 68C67a56h10a 8625331880952

Je to jen interni pravidlo, ktere v teto kauze postrada smysl. Je to proste vec, o ktere se z pochopitelnych duvodu nemluvi, ale v tomto pripade je to naopak vec, o ktere by se z pochopitelnych duvodu mluvit melo.

0/−1
27.10.2016 11:57

R29o47s49t48i84s86l38a10v 34C33a34h24a 8375761960282

Jasne, moznosti je spousta. I takova, ze vyznamenani dostat nemel, ale mohli se tvarit jako ze ano, aby mohli vytvorit tlak na Hermana v souvislosti s dalajlamou. Jedna z mnoha moznosti, nerikam, ze to tak je. V tuto chvili se kazdopadne (protoze neni jasne jak to je a Forejt to na tiskovce moc neozrejmil, kdyz odmitl odpovedet, zda Bradymu volal, ci nikoliv) je logictejsi se nestavet na stranu nekoho, o kom vime, ze lze casto.

0/−1
27.10.2016 11:54
Foto

L14u54b90o32m22í64r 58K53v30a46p38i73l 9366129475979

body 1 a 2 jsou spekulace, tam nám začíná onen problém, nebo Vy jste u těch telefonátů byl ? ;-)

+2/−2
27.10.2016 9:25

R72o37s98t98i71s96l29a10v 50C85a41h39a 8355131290902

Nejsou to spekulace, nybrz tvrzeni Bradyovych. Spekulace je neco jineho.

Forejt jaksi nemel potrebu se k tomu vyjadrit, i kdyz se slibovalo zasadni prohlaseni. Tim byl nakonec jen popis procedury vyberu vyznamenanych a jejich pozvani. A byl v rozporu s tim, co rekl Forejt v rozhovoru LONI pro PL.

+1/−2
27.10.2016 9:31

S70t38a94n18i41s66l83a63v 88S94t28u47p57k63a 6731325855360

Tímto bez důkazu tvrdíte, že Bradyovi lžou.

Ten, kdo něco mimořádného tvrdí, by měl přednést mimořádný důkaz. Jinak Bradyovi mají zaznamenané číslo kanceláře v telefonu.

0/0
27.10.2016 16:23

R51u98d77o96l56f 16L35u90k80e36š 6333289285

KarmaR^

+13/−2
26.10.2016 20:23
Foto

M27a27r47i12e 96J16a38n65d16o53v44á 8201753785806

Pane Kvapile, kolik těch budoucích vyznamenaných znáte, aniž byste si je musel vygooglit? Hůlku.........

+3/−13
26.10.2016 18:01

J52o85s22e19f 53N98o61v29á23k 5721806885824

a vy jich znáte kolik?

pokud vím tak seznam je tajný

+4/0
27.10.2016 8:15
Foto

L50u84b57o39m69í76r 10K29v20a60p75i25l 9566699445559

Neznám,seznam je tajný :-)

+1/0
27.10.2016 9:26

O42n86d79r36a 53B48a94r23t24o74š 9283652961337

„Teď už nebylo pochyb o tom, že s tvářemi prasat se něco stalo. Zvenčí pohlížela zvířata z prasete na člověka a z člověka na prase, a opět z prasat na člověka. Ale nebylo už možné rozlišit, která tvář patří člověku a která praseti“

George Orwell Farma zvířat

0/−1
26.10.2016 17:24

Z38d26e27n55ě25k 30B94á14r49t98a 6784617419344

Tak pokud jde o ty sousedy a sekačku.Pokud bude jeden soused sedmkrát soudem usvědčený lhář,tak bych mu nevěřil ani slovo.Tu sekačku ukradl on.Taková je moje životní zkušenost,možná u Vás má notorický lhář stále duvěru a věříte mu každé slovo....to je z mého pohledu poněkud nepochopitelné.

+1/−3
26.10.2016 17:20

M46i92c96h39a26l 73K79o84n11o61p39a 8123895430253

Autor přece nepíše nic o tom, že někomu (dle Vás asi Zemanovi) věří každé slovo. Píše, že pokud neexistují skutečně relevantní důkazy nebo indicie, tak by si rozumný člověk neměl dovolit někoho nebo něco předem soudit.

Co je na tom špatného?

+4/0
26.10.2016 22:02

M94i57c44h31a85l 31T59e97s10a53ř 4248592380471

Autor píše že bychom měli věřit i člověku se kterým máme opakované špatné zkušenosti, protože pro jednou může mluvit pravdu. To je legitimní názor, jen mi trochu nesedí od tak břitkého blogera s nesentimentálním pohledem na svět. Je to takové, omluvte mou klačtinu, sluníčkové.

0/0
26.10.2016 22:10

M79i57c90h16a69l 76K31o76n88o49p33a 8533535240643

Přesněji řečeno - že bychom neměli podléhat předsudkům a sympatiím. A s tím se ztotožňuji, i když někdy je to OPRAVDU hodně obtížné. :-)

+2/0
26.10.2016 22:18

M26i23c39h61a88l 54T50e43s39a55ř 4128862930951

Správně, podléhat předsudkům bychom neměli, ale řídit se zkušenostmi bychom měli. Nezaměňujme předsudek a empirii. Tato aféra je pořád na úrovni tvrzení/tvrzení. Ale protože s pravdomluvností a čestností pana prezidenta už máme nějaké zkušenosti, kdežto u pánů Hermana a Bradyho si nevybavuji žádný škraloup (netvrdím že není..), evoluce mi radí tuto zkušenost použít. Jasně, politici se rozhodují podle trochu jiného klíče než já:) Ale že by jejich reakce byly "děsivé", to mi přijde trochu přitažené za vlasy.

0/−1
27.10.2016 0:29

M84i11c24h51a47l 30K13o47n94o30p66a 8923275680943

A já bych zase mohl říct, že na základě empirie jsou média (zvláště pak některá) povětšinou protizemanovsky zaměřená (viz. volba hlavy státu) a mají tendenci vše zveličovat, viz. např. s tím pohřbem pana Kováče, což byla neuvěřitelná bouře ve sklenici vody. (Vidíte, a ve Francii již několik dnů pokračuje stávka policistů, ke kterým se přidávají i hasiči a řidiči autobusů. Proč o tom naše média neinformují?)

Je přirozené brát v úvahu své zkušenosti (bez nich bychom ani nepřežili). Ale přijde mi, že tato kauza je příliš závažná na to - může s přehledem ovlivnit budoucí volbu hlavy státu - že vycházet pouze ze svých zkušeností je podle mého názoru nedostatečné.

+2/0
27.10.2016 11:11

M97i42c77h44a43l 83T40e84s97a48ř 4928392240611

S tím složitým vztahem médií a Zemanovi máte pravdu. Ty jeho eskapády si vychutnávají, ale... Ona je to jejich práce. Hrad jim na to hrozně přihrává, protože místo toho aby to hasil, tak si spíš nazuje holinky a s chutí to rozšlapává. Nevím proč - chápu že určitá dávka politické nekorektnosti mnoho lidí "baví", ale umění je v tom, najít hranici. Ale protože Hrad ty hranice neustále posouvá, nezbývá mi než si myslet že to už není chytrý způsob komunikace s voliči, ale stařecké vrtochy MZ.

Médiím vlastně jejich práci vůbec nezávidím; skoro pokaždé když se MZ objeví ve veřejném prostoru osobně, tak sděluje veřejnosti, že novináři jsou *****, případně kdo další je ******. Nechtěl bych být v kůži novináře, který z takového materiálu má udělat zprávu, která vypadá nezaujatě:)

Co se týče zahraničního zpravodasjtví, to bylo v Čechách vzdycky mizerné. Ale IMHO je mizerné rovnoměrně, bez ohledu na typ události, a není v tom žádný hlubší záměr.

A v této poslední kause? Jako v mnoha předchozích nám nakonec nic jiného než ty zkušenosti nezbyde, protože nové "tvrdé" informace už nedostaneme. Obě strany už řekly co říci chtěly a nedělám si iluze, že by se pozítří Hrad nějak zvlášť rozmluvil. Předpokládám maximálně nějakou další jízlivou ovčáčkovinu. Pan Brady možná ukáže výpis hovorů, pan Forejt řekne že to není jeho číslo (a nebude lhát, protože pokud se skutečně telefonovalo, tak SIMka s tím číslem teď plave v trojské čističce) a tím to bude uzavřeno. A voliči, rozhoduj se:-)

0/0
27.10.2016 11:48

R60o66s89t36i80s13l48a18v 11C15a93h60a 8785271180932

1) MZ kontinualne vice jak 20 let napada slovne novinare, takze si lze tezko predstavit, ze ti ho pak budou milovat.

2) Ve Francii se stavkuje neustale, neni to nic neobvykleho. Oni maji jakesi fondy na stavku a cas od casu je potreba ty fondy spotrebovat. Stavky ve Francii jsou mnohem pravidelnejsi nez stridani leta a zimy.

3) ad pohreb - kdyby Mluvcacek nebyl tak hloupy (nebo je v tom mozna neco jineho), tak nevysvetluje faux pas s pozdnim prijezdem tak hloupe, proste by se omluvili s tim, ze program byl spatne udelan (coz se nakonec ukazalo jako v podstate jediny duvod pozdniho prijezdu). Jenze on si zacal vymyslet, tak a hazet vinu na ostatni, nejprve pocasi a pak dokonce dispecery. Proc by meli novinari nechat, aby spina ulpela na dispecerech, jejich prace je opravdu narocna?

0/−1
27.10.2016 12:08

V94ě36r81a 48V41y22o34r51a60l22o54v25á 6268126545909

Vy jste takovej rozčepejřenej popleta, viďte?:-)

+4/−11
26.10.2016 15:07



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.