Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro všechny ty soudce. Já nikoho adminům nepráskal. Jen jsem jim položil dotaz, zda nedošlo k chybě, nikoho jsem z podvádění neobvinil ;-)

0 0
možnosti

Pane jmenovče, také jsem si říkal, jak tento váš blog, který nikomu nemůže nic dát, dokážee získat tak vysokou karmu? Vy jste to nějak zmanipuloval? Ne, že by mě to zajímalo, ale když už o tom jde řeč... ;-)

0 0
možnosti
Foto

vysokou karmu ? 34 na 1500 čtenářů ? :-) pan Holub o kterém píši, má při této čtenosti již 40 :-)

0 0
možnosti
Foto

Kazdy bloger by u sveho profilu mel mit uvedenu bitcoinovou adresu. Ctenari by mu na ni meli moci obcas poslat maly zlomek bitcoinu. Bloger by jednou za rok odvedl 10 procent svych techto prijmu idnesu. Pak by mozna nebyly treba reklamy. Na blokchainu by kazdy mohl videt, kolik bloger na svou adresu jako oceneni jejo prace dostal. Bitcoiny by posilal jen ten, kdo by chtel a mohl. Blogeri by za svou praci byli odmenovani. Napsat napr. dobry technicky blog nebo udelat dobry fotoblog zabere dost casu a stoji dost prace. Myslim si, ze po zavedeni tohoto pravidla by pribylo par kvalitnich blogu. Vyhoda bitcoinu je, ze se daji skoro zadarmo posilat velmi male castky.

Vim, ze bitcoin (zatim) neni moc rozsiren. Je to navrh pro budocnost.

Napsat karmoidni "politicky" blog se tremi odstavci se da napsat za hodinu. Karma je pak spise vyrazem souhlasu nez oceneni kvality clanku a velke prace autora.

1 0
možnosti

Já to říkám už dávno, že prachy jsou nejlepším měřítkem kvality práce i výrazem poděkování za ni. Mě osobně třeba zajímá daleko víc, jestli mi za mé psaní zaplatí ti, co si u mně nějaký text zadali, než jakou tady mám karmu. Můj někdejší šéf měl na stole cedulku s textem znění: "Od té doby, co byly vynalezeny peníze, mi nemusíte za mou práci děkovat." ;-)

0 0
možnosti

Tedy jak se říká: Vaše starosti a Rotschildovy peníze! Kvůli tomuto byl určitě blog zřízen.

Jo, a možná má některý bloger ve vaně lepší kachničku na hraní!:-))

2 1
možnosti

Pokud mě paměť neklame, tak cca od Vánoc byl pan Holub 2 krát v trojici doporučených blogů na hlavní straně iDnes. Ale nečtu jej.

O karmě jsem jednou měl u jednoho svého článku pochybnosti, ale nakonec jsem dospěl k závěru, že to zbytečně hrotím.

Zaujal mě v této věci dnešní diskusní příspěvek, který teď nemohu najít a ve kterém jsem byl obviněn z téhož - totiž z ovlivňování karmy...

0 0
možnosti

Podíval jsem se na jeho články a rozhodně si dává záležet i na výběru témat. Z posledních 4 článků je znát, že 2 byly na titul Evropské, ale i ty další 2 mají skvělou čtenost. Jestli jej umísťují do okénka Zaujalo nás na hlavní stránce blogu nevím.

0 0
možnosti
Foto

H88a68n54a 50V70l85k28o59v30á

13. 1. 2017 20:50

Blá, blá, blá.. Vlk dští síru, že Větvička manipuluje.;-D;-D;-D Jako u nás v politice. Andrej si postěžuje, že ho všetci chcú vyštípat, lebo kradnú...

No, chlapci - možná by se mělo hlasovat jen v anketě bloggerka roku. A aby to nevyhrála "zase ta Šichtařová", kluci by neměli mít hlasovací právo.

Francová, Kučíková, Hubeňáková - to jsou holky do pranice. A nejdůležitější je, že jsou mimo soutěž v anketě Kdo dál dočůrá.

2 0
možnosti

D34a79v11i17d 62V31l85k

13. 1. 2017 21:49

co to zase melete8-o?

3 0
možnosti

D96a63v10i77d 79V35l89k

13. 1. 2017 17:14

Pane Kvapile to je fakt divnej blog , co jste napsal. Mám z toho takový pocit, že nemůžete překousnout vysokou Karmu pana Holuba , protože má jiné názory než Vy. Hledáte v tom nějaké spiknutí? A divit se a zpochybňovat úspěšnosti básníka pana Gottwalda? Proč? Ten chlap je prostě pekelně dobrej. Jedna jeho básničká má vyšší hodnotu, než dvacet blábolů o imimgrantech a politice. Víte fenomén tohodle blogu pan Větvička taky povětšinou píše koniny prokládané fotkami žrádla a zadnic Ukrajinek a toho nezpochybňujete? A čtou ho desítky tisíc lidí a je blogerem roku. Prostě připadá mi to jako zbytečný osobní a účelový útok z Vaší strany. A to hlášeníí adminům, aby to prověřili??? To je divný.RvRvRv

4 0
možnosti

M69a24r16t56i62n 63L87a59c56o

13. 1. 2017 18:20

Smel by so vedieť, pán Vlk, ako ste odmeral, že jedna básnička pána Gottwalda má vyššiu hodnotu, ako dvadsať "blábolů o imimgrantech"? A ako ste prišiel na to, že "ten chlap je prostě pekelně dobrej"? A používate rovnaký meter na "koniny" Větvičku a aj na svoje "koniny"?

Ide, samozrejme, o váš subjektívny názor, ktorý presadzujete a zároveň potláčate rovnako subjektívny názor blogera. Proste Vlk.;-D

5 0
možnosti
Foto

Pane Kvapile moc děkuji za reklamu a propagaci mého blogu. Na facebooku mi často moji odpůrci a Vaši soukmenovci nazývají spamerem... Jiní mi zas dost často posílají "vlastenecké" soukromé zprávy, asi aby jim nebyly v diskuzi administrátory smazány. Najdou se naštěstí a nezřídka i pozitivně laděné soukromé zprávy. Abych využil svého spamerství i zde na blogu iDnes přidávám odkaz na svůj aktuální blog:

Adié Obamo, vítejme, nebo zkousněme novou Trumpovu epochu

http://pavelholub.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=579788

Všem podobně smýšlejícím moc děkuji, za již více než roční podporu. Zejména si moc cením vzrůstající čtenosti.

S onou karmou se přikláním ke Karlovi Ábelovskému (níže v diskuzi). Klidně bych ji zrušil. Závist a zášť jsou hodně ošklivé vlastnosti a karma je evidentně v mnohých jen umocňuje...

Jinak jak už jsem psal panu Kvapilovi v diskuzi k jednomu ze svých nedávných blogů, karma daleko více než o kvalitě samotného blogu, vypovídá o zvládnutém "marketingu" blogera a dobře vybraném tématu...

Osobně mám tady na blogu spoustu svých oblíbených blogerů, které moc rád čtu a kterým bych přál mnohem vyšší karmu, píší mnohem kvalitněji než já, jenom hold nejsou aktivními spamery jako já. Pokud už něco napíšu, chci oslovit pokud možno co nejširší "publikum"...

Pane Kvapile, Zákoucký, Vyorale a další, kterých se "kupodivu" velmi dotkl můj blog:

To nesmíte přehlédnout! Odkaz na odkazy na zaručeně zaručené informace... Aktualizováno!

http://pavelholub.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=576958

diskuze zde k blogu: http://pavelholub.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?ddiskuse=A161229_576958_blogidnes který odstartoval váš hon za "spravedlností", proč asi? Dotkl se vás snad nějak osobně? Stačí si vaše jména zadat do vyhledavače v souvislosti s mnohými z oněch webů ze seznamu a hned bude každému jasno... ;-) Každopádně ještě jednou díky za propagaci, tento blog by si zasloužil i poutání na t

4 1
možnosti
Foto

Pan Holub je prostě nadaný mladý bloger a my, stará parta můžeme tak jedině smejčit rohy.

1 0
možnosti

;-O;-O;-O Pokecejte si o tom s Hermankem, ten ty podvody zkouší už léta.!!;-O!!

4 2
možnosti
Foto

Neříkejte, pane Hejno. Vám vadila moje Maradonova ruka, která sice byla s kodexem blogu, ale podle Havla, ne s jeho duchem?

A jak že se jmenoval ten Váš kamarád, kterou tu ruku pilně nahlásil. Krejčí, Krejčík?

Ne, to byl dobrý režisér, na rozdíl od Vás podprůměrného intrikátora.

2 1
možnosti
Foto

;-Duž jsem si také všimla, že podobně zázračných blogerů je tu víc-mně to přijde jako taková intelektuální onanie-sami si karmují čtou komentují dávají plusy nebo mínusy-asi mají hodně prázdný život:-(

4 0
možnosti

K72a90r72e69l 31B22o33č21e23k

13. 1. 2017 15:55

Když autor řeší takové věci, tak určitě ten prázdný život má, to máte pravdu :-P

2 2
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS