Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H27o61n73z42a 65N10o82v45á48k

13. 10. 2015 15:19

A aby toho nebylo málo, při snaze shlédnout tento rozhovor, jsem se musel na video kanále TV Nova proklikat několika reklamami.

Nezbývá,než Vás politovat.

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád i za lítostivé lidi :-):-)

0 0
možnosti

Tak Shapiro byl dvakrát v televizi a Vy hned máte hysterický záchvat.Já jsem ho tedy v bedně neviděl ani jednou,ale to bude tím,že před ní nesedím od rána do večera jako Vy.Jděte se raději projít ven do přírody,nebo do města,máme spousta krásných památek.Udělá Vám to jenom dobře.Hlavně nechodte do Mekáče,to by jste zradil vlast...;-)

1 6
možnosti
Foto

Jde vidět, že článek jste vůbec nečetl a reagujete jen na nadpis :-)  V televizi byl jen jednou a já si to navíc pouštěl přes internet :-)  Nevím, jakou máte představu o hysterii, ale pokud byste četl článek, tak byste přišel na to, že si spíše z toho dělám legraci. A sport miluji, už jsem odpovídal kolegovi níže :-)   Takže příště zkuste pečlivě číst článek i diskuze a ušetříte si čas :-)

4 0
možnosti

Tak teď jsem z toho malinko zmaten.

Začínají se objevovat příspěvky, jejichž pisatelé vás pochválili za to, že jste upozornil na mega PR akci (komedie, orgie), ale ničeho z toho si v médiích nevšimli. ;-)

2 0
možnosti

Ano, protože moc dobře vím jak toto vypadá, zažil jsem to jak za komunistů, tak i po nich a téměř vůbec nic se nezměnilo. "Ničeho jsem si nevšiml" jen proto, protože zmíněná média masové propagandy už nesleduji, chodím se bavit jen tady. Stačí na vysvětlenou?

3 1
možnosti
Foto

A Zeman na to nic? ;-)

0 0
možnosti
Foto

V tom případě musíte mít radost z blogového kolegy pana Reichla, který zde tak krásně popřál k narozeninám Putinovi. Jinak jsem ale nepochopil to vyzdvihnutí faktu, že hlavním akcionářek CME je Time Warner. Tu snad vlastní Schapiro?

3 2
možnosti

R^ pobavil jste mě, i když přiznám, že jsem na nám přiděleného místodržícího v médiích nenarazila, ale tak  jako ostatní  - dovedu si ty orgie vděčnosti a "neformální " rozhovory dost dobře představit! Díky!

8 3
možnosti

Díky za článek, měl jsem to štěstí,  že mě ta "velká událost" úplně minula, živě jsem si tu komedii ale dokázal představitRv

9 0
možnosti
Foto

Schapiro se k nam chysta na osobni navstevu.. to bude zase rodeo.. Mam mu neco vyridit? ;-)

6 3
možnosti

Hlavně nám koukej neudělat vostudu, babi...;-)

3 1
možnosti

...staré a osvědčené...pravda bolí a hlavně se nelíbí když je vyřčená natož když je napsaná s přehledem;-O;-O[>-]

6 3
možnosti

...kdo že má pravdu, Míro?:-)

3 0
možnosti

J48a17n 34J16o21s45k59a

12. 10. 2015 20:35

,,čoveče" vy ale vedete nešťastný život...

14 10
možnosti

...a to je ještě chlapec zapomněl zmínit červené karty:-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)