Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lubomíre, nádherné místo

1 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, také myslím :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a palce R^

0 0
možnosti
Foto

H62a87n22a 22V32l83k61o36v90á

21. 5. 2016 10:30

Tišnov znám důvěrně, z Brna je to častý cíl výletů a okolí je oblíbené pro prázdninové tábory, díky za ucelený pohled a v mnohých případech i osvětu.

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám, za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Tyto blogy vám vyloženě "sedí". Moc pěkný soubor fotografií. Skoro, jakoby člověk byl v Tišnově osobněR^

2 0
možnosti
Foto

jo, takhle nějak ten nedaleký kraj mám v paměti:-)

1 0
možnosti
Foto

Pravda, od Svitav to není zas tak daleko :-)

0 0
možnosti
Foto

Takhe hezky jsem ho já, vlakem projíždějící čtyři roky , vůbec neznala a ani ve snu by mi nenapadlo, jak hezký to tam je. Paráda... hezky fotíte.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-Dvidíte... třikrát hezky... tak mi to věřte;-D

2 0
možnosti
Foto

Tišnov znám...ale takhle detailně včetně okolí...až díky fotkám R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, hlavně doporučuji vyškrábat se na oba kopce :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zajímavý článek a moc hezké fotografie.

Do Tišnova jezdím pravidelně na výstavu nerostů, protože to mám z Boskovic blízko.

Karma R^

1 0
možnosti
Foto

Také děkuji. O oné výstavě jsem tam několikráte četl, asi je to pro Tišnov vždy událost roku :-)

0 0
možnosti
VF

Moc hezké povídání:-), moc hezké obrázky:-) a moc mě těší, že jste vynechal obrázek tišnovského "obchodního centra":-/.

2 0
možnosti
Foto

Díky :-) Obchodní centrum jsem asi minul, ale jak píšete asi to bylo něco, co nestálo za povšimnutí :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)