Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Parádní procházka ... no ... snad autem, v mém případě, by to objet šlo .-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, to je příjemnější verze :-)

0 0
možnosti
PK

No, pěkná štrapáce. Kdysi jsem chodil Hostýnskou 50 a 100, tak vím o čem píšete.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

štrapáce, to slovo jsem slyšel jen jednou ve spojení také s jedním pochodem, tuším Konické štrapáce :-) Kolem Hostýna to muselo být také kouzelné ;-)

0 0
možnosti
Foto

No ty koky...bolí mne nohy jen při představě :))

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji Vam k teto "prochazce". Take jsem v mladi chodil na tury i kdyz stovku jsem nikdy nedal.

1 0
možnosti
MK

Solidní. Letos jsem dal poprvé 70 km do Prčic, takže stovka je další meta... :-) Tak snad se u Štatlu jednou potkáme R^

1 0
možnosti
Foto

když jste dal 70, tak stovka je opravdu blízko, takže se těším v Brně R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to bych nedala! Zajímavá místa, ranní atmosféra krásná.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

díky za nakouknutí :-) ano ráno bylo krásné, jelikož oči už nebyly závislé na čelovce, ale na přírodním světle :-) pak už jsem nemusel tolik vejrat a spát za chůze :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 92
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5173x
Jsem nechutně neobjektivní jedinec :-)